Direktlänk till inlägg 20 november 2006

vecka 7+2 (v 8 )

Av Malva - 20 november 2006 19:31

Oj nu går tiden fort, redan v 8 !!!! Nu börjar byxorna spänna på riktigt, speciellt på em och kvällarn. Hemma går jag oftast i mysbyxor men jag känner att jag inte vill ha det till skolan :( Får nog att o använda gummibandet i byxorna ett tag till, för tyvärr har jag inga mammabyxor kvar sedan 1:an o 2:an så det är nya som behövs. O som jag skrivigt innan har jag tänkt att vänta så länge som möjligt med att handla.Är så rädd för vad alla ska säga, känns som alla tycker att 2 barn är idealet, specielt när man redan har en tjej o en kille :(Men vi vill ha 3 barn så det så !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malva - 26 december 2006 20:55

Det är bebben jag känner. Allra hellst nu på kvällen när jag ligger i soffan och slappar. Känns så liten där inne men så ljuvligt.. ÅÅÅhhh vad jag längtar efter dig !! Kram Jenni...

Av Malva - 24 december 2006 22:33

Tror jag iallafall. Kände som bubbel långt ner i magen efter en lång och härlig julaftonskväll, men mycket mat, godis och läsk i magen :) Kanske rör den på sig för att säga stopp, nu vill jag inte ha mer läsk (för det är nog det jag har fått ner m...

Av Malva - 20 december 2006 09:01

Är så nervös.. Fast det känns ändå skönt att få träffa Carina igen och liksom få det bekräftat att jag vaerkligen är gravid. Kanske om jag har tur vill hon lyssna på hjärtljuden :) Janne har tagir semester hela dagen så innan ska vi gå på stan o...

Av Malva - 11 december 2006 14:19

Håller på att bli tokig. Springer o kissar ca i gång i timmen o det funkar ju inte i skolan. Folk tror att man helt tokig.. "Du kanske behöver kissa oftare än vanligt. Det beror på att livmodern växer och trycker mot urinblåsan." Lite oftare tycke...

Av Malva - 8 december 2006 16:12

Inte så att jag mår super illa, utan jag har bara ett lätt obehag som gör att jag har så svårt att äta. Vi har iväg med barnvakt igår, för att beställa nytt kök :) o för att hinna allt hämtade jag mat igår, gyrossallad, som jag gillar så mycket. Men...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards